Desnonament aturat. L’organització veïnal i la pressió del Sindicat han aconseguit aturar el desnonament d’una família amb tres fills menors, un d’ells recent nascut, al barri de la Torrassa a l’Hospitalet.
La família portava vivint a l’immoble 10 anys i havien adelantat 30.000€ en arres per la compra del pis que els hi han sigut estafats. L’antiga propietària va vendre la propietat a Josblama SL que va iniciar els tràmits per desnonar a la familia.
Un cop més la solidaritat ha sigut la millor arma contra els especuladors i la mobilització popular i l’acció del sindicat de llogateres son, ara mateix, l’única garantia per defensar el dret a l’habitatge.
Un cop s’ha aturat el desnonament, les inquilines negociaran un lloguer social amb l’actual propietari, el gran tenidor Josblama SL.
